آیا Bing واقعاً ما را هدفمند هدایت می کند؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]
آیا می خواهید یک نکته را بدانید که هر بازاریاب موفق دیجیتال ابتدا اطمینان حاصل می کند که بیشترین بازده را در بودجه بازاریابی خود کسب می کنند؟ 1234567890 ساده است: هدف گذاری. این یک عمل کاملاً ضروری برای هر بازاریاب دیجیتال است که می داند چگونه مبارزات خود را به روشی مولد و مقرون به صرفه اجرا کند. با چند. با چند نکته ساده می توانید همین کار را در کمترین زمان انجام دهید! در این وبلاگ ، شما را در اولین قدم هایی که هر بازاریاب باهوش دیجیتال برمی دارد ، بررسی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که آنها برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود هدفمند هستند. برای درآمد آماده شوید!
[/vc_column_text][wgl_spacing spacer_size=”15″][vc_column_text]به یاد داشته باشید: حتی اگر کانال مورد نظر شما در حال حاضر بسیار خشمگین باشد ، ممکن است با نام تجاری شما متناسب نباشد. همیشه تصمیمات آگاهانه ای بگیرید که مستقیماً مربوط به شرکت شما باشد. در غیر این صورت ، پیام شما به مخاطبان مورد نظر تحویل داده نمی شود و وقت ، تلاش و هزینه خود را هدر خواهید داد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][wgl_spacing spacer_size=”31″][vc_column_text]
مرحله شماره ۱: اهداف دیجیتالی خود را بشناسید
[/vc_column_text][vc_column_text]
مرحله شماره ۱: اهداف دیجیتالی خود را بشناسید
[/vc_column_text][vc_column_text]
مرحله شماره ۱: اهداف دیجیتالی خود را بشناسید
[/vc_column_text][vc_column_text]
مرحله شماره ۱: اهداف دیجیتالی خود را بشناسید
[/vc_column_text][wgl_spacing spacer_size=”21″][vc_column_text]
اولین قدم این است که مشخصاً می خواهید به چه اهدافی برسید. مشخص کنید آیا می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید؟ آیا همه شما در مورد قفل کردن در منجر است؟ آیا می خواهید یک شبکه قوی از تأثیرگذاران ایجاد کنید که بتواند به کشف شما کمک کند؟ چگونه می توان خواستگاری را در شبکه های اجتماعی تحت فشار قرار داد؟
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][wgl_spacing spacer_size=”40″][wgl_carousel slide_to_show=”2″ use_pagination=”” use_prev_next=”true”][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column_text]
[/vc_column_text][vc_column_text]
[/vc_column_text][/wgl_carousel][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][wgl_spacing spacer_size=”41″][vc_column_text]
Step #2: Get Specific
[/vc_column_text][wgl_spacing spacer_size=”21px”][vc_column_text]A useful tool for narrowing down your goals to ensure they’re viable is the SMART mnemonic. It’s important to get specific to understand exactly what you’re working towards, and help you break down the process of hitting your targets. This is exactly what this mnemonic helps you to achieve. [/vc_column_text][wgl_spacing spacer_size=”16px”][vc_column_text css=”.vc_custom_1542286963585{padding-left: 20px !important;}”]
- Does the channel reach my intended audience?
- Is the channel sustainable and affordable within my company’s marketing budget?
- Will I be able to measure the success of the channel?
- Does the channel allow me to express my brand’s intended message?
- Do the channels I’m considering work together to convey my message?
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][wgl_spacing spacer_size=”15″][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][wgl_spacing spacer_size=”41″][vc_column_text]
Step #3: Always Remember Your Goals!
[/vc_column_text][wgl_spacing spacer_size=”21px”][vc_column_text]Establishing a solid vision for your business is the first step to planning your digital marketing budget. Always keep your final goals in sight when organising anything for your company. When deciding which steps to take next in your business, ask yourself how they will help you achieve the goals you outlined in Step #1. This will ensure that you stay on track and prevent you from spending your budget on anything that won’t help you achieve.[/vc_column_text][wgl_spacing spacer_size=”40px”][vc_column_text]
There are no secrets to success. It is the result of preparation,
hard work, and learning from failure.
– Paul Tournier
[/vc_column_text][wgl_spacing spacer_size=”23px”][vc_column_text]As your budget progresses and evolves, continue referring to your SMART objectives. Stay focused and remember your goals – they will always inform what your next step will be![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]